801 ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Category: Elective Class Hours: 3 Laboratory Hours: 0 ECTS: 4 |
Course Type: Scientific Area Prerequisite Courses: Language of Teaching and Exams: Greek Is the course offered to ERASMUS students: No |
Course Curriculum:
- Ιστορική ανασκόπηση της διαδικασίας του μάρκετινγκ γεωργικών προϊόντων και τροφίμων σε εγχώριο και παγκόσμιο επίπεδο.
- Η αναγκαιότητα του μάρκετινγκ.
- Ο ρόλος μάρκετινγκ.
- Η Κοινοτική νομοθεσία για την διαφήμιση των προϊόντων και την προστασία του καταναλωτή.
- Το σχετικό πλαίσιο της ΚΑΠ και των πολιτικών της ΕΕ.
- Λειτουργίες μάρκετινγκ και ο σκοπός της κάθε μιας από αυτές .
- Τυποποίηση, πιστοποίηση και συσκευασία των παραγόμενων προϊόντων σαν πεδία εφαρμογής μάρκετινγκ.
- Αντίκτυπο μάρκετινγκ στην εγχώρια παραγωγική διαδικασία γεωργικών προϊόντων .
- Παραδείγματα εφαρμογής μάρκετινγκ σε σύγχρονες εταιρίες (π.χ. ομάδες, οργανώσεις παραγωγών , διεπαγγελματικές οργανώσεις) γεωργικών προϊόντων.
Literature:
1. G. Armstrong, P. Kotler, Εισαγωγή στο Marketing, Eκδόσεις Επίκεντρο Α.Ε., 2009, Κωδικός Ευδόξου: 14952
2 A. Philippe, S. Lucier, Marketing αγροτικών προϊόντων, Εκδόσεις Προπομπός, 2010, Κωδικός Ευδόξου: 86056326