801 ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
| Category: Elective Class Hours: 3 Laboratory Hours: 0 ECTS: 4  | 
Course Type: Scientific Area Prerequisite Courses: Language of Teaching and Exams: Greek Is the course offered to ERASMUS students: No  | 
Course Curriculum:
- Ιστορική ανασκόπηση της διαδικασίας του μάρκετινγκ γεωργικών προϊόντων και τροφίμων σε εγχώριο και παγκόσμιο επίπεδο.
 - Η αναγκαιότητα του μάρκετινγκ.
 - Ο ρόλος μάρκετινγκ.
 - Η Κοινοτική νομοθεσία για την διαφήμιση των προϊόντων και την προστασία του καταναλωτή.
 - Το σχετικό πλαίσιο της ΚΑΠ και των πολιτικών της ΕΕ.
 - Λειτουργίες μάρκετινγκ και ο σκοπός της κάθε μιας από αυτές .
 - Τυποποίηση, πιστοποίηση και συσκευασία των παραγόμενων προϊόντων σαν πεδία εφαρμογής μάρκετινγκ.
 - Αντίκτυπο μάρκετινγκ στην εγχώρια παραγωγική διαδικασία γεωργικών προϊόντων .
 - Παραδείγματα εφαρμογής μάρκετινγκ σε σύγχρονες εταιρίες (π.χ. ομάδες, οργανώσεις παραγωγών , διεπαγγελματικές οργανώσεις) γεωργικών προϊόντων.
 
Literature:
1. G. Armstrong, P. Kotler, Εισαγωγή στο Marketing, Eκδόσεις Επίκεντρο Α.Ε., 2009, Κωδικός Ευδόξου: 14952
2 A. Philippe, S. Lucier, Marketing αγροτικών προϊόντων, Εκδόσεις Προπομπός, 2010, Κωδικός Ευδόξου: 86056326

